07
Lis.
0

Un Air de Samsara i Ultraviolet

Un Air de Samsara – kwiatowo-drzewna woda toaletowa dla kobiet, wykreowana przez Jean-Paula Guerlaina w roku 1995. Zapach jest lżejszą, odświeżającą odmianą kompozycji Samsara. Ewolucja zapachu: początek – bergamota, pomarańcza, mięta: środek – narcyz, jaśmin: tło – drzewo sandałowe.

Ultraviolet – korzenno-kwiatowo-orientalna (orientalno-świeża – nowa rodzina zapachowa) woda perfumowana dla kobiet, wykreowana przez Jacquesa Cavalliera (Firmenich), wprowadzona do sprzedaży przez dom mody Paco Rabanne w październiku 1999. Zapach stworzony z myślą o kobiecie nowej ery. Osobie rozświetlającej świat swoim wewnętrznym blaskiem, którego podobnie jak promieni ultrafioletowych nie można będzie zobaczyć, za to można poczuć. Kompozycja należy do nowego nurtu w perfumiarstwie, który stara się łączyć skontrastowane, sprzeczne akordy w jeden ztożony, wibrujący zapach. W Ultraviolecie nuty świeże i lekkie nadają całkowicie nowy wymiar tradycyjnemu ciężkiemu i zmysłowemu akordowi orientalnemu. Kompozycja ma oddawać charakter kobiety ery wodnika – niezwykle kobiecej i zmysłowej, lecz równocześnie silnej i inteligentnej, uduchowionej, ale świetnie poruszającej się w przepełnionym elektroniką świecie. Choć pachnidło przeznaczone jest dla kobiet w wieku 25-35 lat, szybko stało się kultowym zapachem nastolatek. Nowatorski, łączący w sobie szkło, metal i silikon flakon o kształcie zdeformowanej, spłaszczonej kuli może budzić skojarzenia z wypełnionym fioletowym blaskiem statkiem kosmicznym. Ewolucja zapachu: początek – ziele angielskie, pieprz: środek – japoński osmantus, kwiat kinmokusei: tło – ambra, wanilia.

Ultraviolet Man – drzewno-słodka woda toaletowa dla mężczyzn, wprowadzona do sprzedaży przez dom mody Paco Rabanne w roku 2001. Zapach określany jako wizjonerski i prowokacyjny, odważny i zmysłowy, intensywny i oryginalny. Przeznaczony dla mężczyzn o dużym poczuciu indywidualności, żyjących w świecie nowoczesnych technologii, próbujących nadążyć za nowymi trendami w modzie. Odpowiedni na wieczór. Główne składniki: ambra, mięta, wetiwer, mech dębowy, wanilia, jaśmin.

Uomo – fougere-drzewna (aromatyczno-drzewna) woda toaletowa dla mężczyzn, wprowadzona do sprzedaży przez firmę Avon w grudniu 2000. Reklamowana jako zapach dla mężczyzny idealnego. Kompozycja niezwykle męska, elegancka i budząca zaufanie. Z pewnością spotęguje takie cechy osobowości, jak stanowczość i pewność siebie. Choć podkreśla silę osoby, która jej używa, nie drażni i nie budzi agresji. Jest umiarkowanie tajemnicza i wystarczająco zmysłowa. Pachnidło stworzone z myślą o nowoczesnych mężczyznach, prowadzących uregulowany tryb życia, którzy w sprzyjających okolicznościach potrafią łamać schematy. Oczywiście pod warunkiem, że nie wiąże się to z balansowaniem na granicy dobrego smaku i szaleństwa. Ewolucja zapachu: początek – jałowiec, szałwia, bazylia, kadzidło: środek – piołun, bukszpan, biały cedr: tło – piżmo, cyprys, drzewo oud.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>