09
Lis.
0

Tommy Hilfiger T i Treselle

Tommy Hilfiger T – świeża woda toaletowa dla mężczyzn, wprowadzona do sprzedaży przez dom mody Tommy Hilfiger w roku 2001. Kompozycja zaskakuje wonią świeżo upranych i wysuszonych na słońcu ubrań. Zapach dowcipny, przyjazny, intrygujący. Przeznaczony dla młodych, aktywnych ludzi, o dużym poczuciu humoru, optymistycznie patrzących na życie. Ewolucja zapachu: mandarynka, limonka: środek – nuty świeże i orzeźwiające, syn- tetyczna woń świeżo upranych i wysuszonych ubrań: tto – kosodrzewina, syntetyczne nuty drzewne.

Too Much… – kwiatowo-przejrzysta (delikatna, świeża) woda toaletowa dla młodych kobiet, wprowadzona na rynek przez firmę Guerlain w 2000 roku. Lżejsza, bardziej świeża i orzeźwiająca interpretacja zapachu Champs Elysées. Przeznaczona dla młodych kobiet, które jeszcze nie są gotowe na używanie bardziej wyrazistych perfum. Główne składniki: początek – bergamota: środek – mimoza, jaśmin, bez, hiacynt, narcyz, żonkil: tło – heliotrop, nuty drzewne, nuty ambrowe.

Treselle – kwiatowo-zmysłowa woda perfumowana dla kobiet, wykreowana przez lliasa Ermenidisa (Firmenich), wprowadzona do sprzedaży przez firmę Avon w roku 2003. Zapach należy do modnych w ostatnich latach kompozycji zmysłowych i erotycznych. Określany przez producenta jako „alchemia pożądania”. Tworzy go nuta wanilii połączona z bogatym akordem kwiatowym, w skład którego wchodzi narkotyczny jaśmin, wyzywająca tuberoza, marzycielski irys i tajemniczy lotos. Perfumy przeznaczone dla kobiet, które akceptują swoją kobiecość i nie boją się jej eksponować. Osób o pogodnym usposobieniu i wprost tryskających optymizmem. Ewolucja zapachu: początek – lukrecja, ziarna pieprzu, indonezyjski jaśmin: środek – tuberoza, lotos, akord różany: tło – piżmo, orchidea tygrysia, irys.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>