03
Gru.
0

Time to Play i Tommy

Time to Play man – drzewno-korzenna woda toaletowa dla mężczyzn, wprowadzona do sprzedaży przez dom mody Bruno Banani w roku 2003. Zapach pełen energii i humoru. Przeznaczony dla młodych mężczyzn, których męczą schematy w życiu i miłości. Ewolucja zapachu: początek – bargamota, mandarynka, drzewo różane, zielone jabłko, mięta, cyprys, sosna: środek-jaśmin, goździk, czarny pieprz, róża, jałowiec: tło – bób tonka, drzewo sandałowe, cedr, fiołek, mech.

Time to Play woman – orlentalno-słodka woda toaletowa dla kobiet, wprowadzona do sprzedaży przez dom mody Bruno Banani w roku 2003. Zapach wyrazisty, przyjazny, przyciągający, sympatyczny. Odrobinę dowcipny i kokieteryjny. Przeznaczony dla kobiet, które lubią zabawę, towarzystwo innych ludzi, chętnie nawiązują nowe kontakty i znajomości. Osób spontanicznych, pogodnych i energicznych, pozytywnie nastawionych do świata i pełnych optymizmu, mających przy tym duże poczucie humoru. Nazwę zapachu można przetłumaczyć jako „czas na zabawę”. Ewolucja zapachu: początek – bergamota, mandarynka, czarna porzeczka, kokos: środek – cynamon, jaśmin, frezja, cyklamen, konwalia, pączki goździka: tlo – cedr, drzewo sandałowe, paczula, wanilia, ambra.

Tommy – soczysto-drzewna kompozycja zapachowa dla mężczyzn, wykreowana w firmie Firmenich dla domu mody Tommy Hilfiger w roku 1996. Kompozycja reklamowana jako prawdziwie amerykańska, zawierająca jedynie składniki wyprodukowane w USA z występujących tam surowców. Zapach pełen energii, otwarty, ożywczy, pogodny i radosny. Flakonik ma kształt XIX-wiecznej aptekarskiej buteleczki. Reklamowany jako prawdziwie amerykański zapach. Perfumy wyróżnia kartonik nawiązujący kolorystyką do flagi amerykańskiej. Ewolucja zapachu-, początek – zapach powietrza po deszczu, grejpfrut, mięta, zapach drewna wyrzuconego na brzeg morza: środek – żurawina, cynamon, gałka muszkatołowa, żółte róże, świerk, kwiat kaktusa saguaro: tło – czerwony klon, topola, zapach drewna wyrzuconego na brzeg morza, ambra.

Tommy Girl – musująco-kwiatowa woda toaletowa dla kobiet, wprowadzona na rynek przez dom mody Tommy Hilfiger w roku 1997. Zapach ma odzwierciedlać porywający charakter współczesnej kobiety. Można go używać niezależnie od miejsca i okoliczności – w dzień lub w nocy, w pracy i na romantycznym spotkaniu. Przeznaczony dla osób samodzielnych, pewnych siebie i wesołych, a przy tym seksownych, uczciwych i prawdziwych w swoich reakcjach. Flakon wzorowany jest na butelce aptekarskiej z XIX wieku, ma srebrny korek w kształcie znanego ze strojów projektowanych przez Hilfigera guzika. Główne składniki: kamelia, kwiat jabłoni, kwiat czarnej porzeczki, kwiat mandarynki, nuty zielone, mięta, kapryfolium, fiołek, jaśmin, lilie, róża, magnolia, cedr, drzewo sandałowe, dziki wrzos.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>