09
Gru.
0

Theorema

Theorema – pótorientalno-kwiatowe (smakowo-cytrusowe) perfumy dla kobiet, wprowadzone na rynek przez dom mody sióstr Fendi w roku 1998. Reklamowane hasłem: „Kobieta to twierdzenie (w jęz. greckim theorema), którego nie można udowodnić”. Określane przez producenta jako ciepłe, namiętne, wylewne, zuchwałe i radosne. Pełne nowoczesnej elegancji i temperamentu, tajemnicze i budzące tęsknotę za podróżami do egzotycznych krajów, kobiece i pełne wdzięku. Przeznaczone dla osób „z klasą”, preferujących styl klasycznej, prostej I wysmakowanej elegancji. W przygotowanej przez K. Lagerfelda kampanii reklamowej perfum wystąpiła modelka Nadja Auermann. Twórców flakonu zainspirował kształt eleganckiej, klasycznej torebki Fendi.

Ewolucja zapachu: początek – tangelo, eglantyna (dzika róża), bergamota tajlandzka, jaśmin: środek – osmantus, przyprawy afgańskie, cynamon, różowy pieprz: tlo – drzewo sandałowe, drzewo gwajakowe, ylang-ylang, ambra, piżmo, nuty pudrowe, zapach słodkiej śmietanki.

Theorema Uomo – drzewno-balsamiczna woda toaletowa dla mężczyzn, wprowadzona do sprzedaży przez dom mody Fendi. Zapach łączący elegancję i zmysłowość. Przeznaczony dla mężczyzn eleganckich, lecz dość elastycznie i twórczo podchodzących do zasad, które rządzą sztuką ubierania się.

Ewolucja zapachu: początek – liście drzewa, z którego nasion uzyskuje się ziele angielskie, geranium, nasiona hibiskusa, bergamota: środek – wetiwer, cedr, gałka muszkatołowa: tło – ambra, piżmo, kadzidło.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>