17
Lis.
0

Sergio Tacchini i Sensi

Sensi – orientalno-kwiatowo-drzewna kompozycja zapachowa dla kobiet, wprowadzona do sprzedaży przez dom mody Armani w roku 2002. Zapach bogaty, słodki i otulający. Nieco odurzający i wyzywający. Upojny i zmysłowy. Przeznaczony dla kobiet, które lubią korzystać z życia i cenią intensywne doznania. Reklamowane hasłem: „Odczuwam, więc jestem”. Ewolucja zapachu: początek – kaffir, akacja: środek – jaśmin, orszada: tło – palisander, wanilia, nuty żywiczne.

Sergio Tacchinl – fougére-aromatyczna woda toaletowa dla mężczyzn, wprowadzona do sprzedaży przez dom mody Sergio Tacchini. Określana przez producenta jako „zapach sukcesu”. Przeznaczona dla dynamicznych, młodych ludzi, którzy cenią wyrafinowany styl i pragną żyć pełnią życia. Ewolucja zapachu: początek – limonka, bergamota, rozmaryn, goździki (korzenne): środek – liście drzewa cytrynowego, konwalia, lawenda, drzewo sandałowe, weti- wer, paczula: tło – ambra, nuty drzewne.

Sergio Tacchini Donna – wodno-piżmowa woda toaletowa dla kobiet, wprowadzona do sprzedaży przez dom mody Sergio Tacchini. Reklamowana hasłem: „Poczuj swoje ciało”. Pachnidto określane przez producenta jako kompozycja odpowiednia na każdą okazję – zarówno na romantyczną kolację we dwoje czy spotkanie biznesowe, jak i na aerobik i relaks w słoneczne, niedzielne popołudnie. Zapach świeży i spontaniczny, a zarazem zmystowy i pulsujący, źródło energii towarzyszące kobiecie wszędzie tam, gdzie się uda. Przeznaczony dla osób prowadzących aktywne życie zawodowe i towarzyskie, doceniających znaczenie sportu i wypoczynku w życiu wspótczesnego człowieka. Ewolucja zapachu: początek – nuty ozonowe, melon, wodny melon: środek – cyklamen, konwalia, piwonia, magnolia, gardenia: tto – drzewo sandałowe, irys, piżmo.

Sergio Tacchini sport extreme – świeżo-aromatyczna woda toaletowa dla mężczyzn, wprowadzona do sprzedaży przez dom mody Sergio Tacchini. Zapach zadedykowany mężczyznom szukającym skrajnie silnych emocji, których pociągają najbardziej ekstremalne sporty. Ewolucja zapachu: początek – liście drzewa pomarańczowego, bergamota, werbena, mięta, galbanum: środek – kolendra, lawenda, szałwia, pieprz, gałka muszkatołowa: tto – drzewo sandałowe, paczula, mech dębowy, ambra, piżmo, kastoreum.

Sergio Tacchini Uomo – aromatyczna woda toaletowa dla mężczyzn, wprowadzona do sprzedaży przez dom mody Sergio Tacchini. Reklamowana hasłem: „Wszystko o co proszę: niebo nad głową i droga przede mną” (R.L. Stevenson). Zapach przeznaczony dla osób ciekawych świata, zapalonych podróżników, którzy nie uznają biur podróży i sklepów z pamiątkami, co nie zmienia faktu, iż większość czasu spędzają w luksusowo urządzonych gabinetach i na siłowni. Ewolucja zapachu: początek – kwiat oliwki, liście pomidora, bergamota, tangeryn- ka, lawenda: środek – chiński cynamon, szałwia, kardamon: tło – cedr, piżmo, ambra, benzoes.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>