02
Gru.
0

Rare Gold, Rare Gold i Restrospect

Rare Gold – kwiatowa woda perfumowana dla kobiet, wprowadzona do sprzedaży przez firmę Avon. Przeznaczona dla osób delikatnych i eleganckich, stroniących od eksperymentów, ceniących wyłącznie klasykę zarówno w ubiorze, jak i zapachu. Ewolucja zapachu: początek – bergamota, mandarynka, ylang-ylang, melon: środek – jaśmin, gardenia, kwiat pomarańczy, brzoskwinia, konwalia: tto – skóra, wanilia, piżmo, ambra.

Restrospect – drzewno-korzenna woda toaletowa dla mężczyzn, wprowadzona do sprzedaży przez firmę Avon w roku 2003. Zapach męski, nieco zadziorny, energetyczny. Trochę metaliczny (nuta chromu), świeży, nowoczesny, lecz nie oderwany od tradycji. Przeznaczony dla mężczyzn, którzy są otwarci na nowe trendy w modzie i stylu życia, swobodnie poruszają się w świecie wyrafinowanej technologii, lecz równocześnie wyznają tradycyjne wartości. Ewolucja zapachu: początek – pomarańcza, wawrzyn, nuty metaliczne: środek – geranium, lawenda, nuty drzewne: tto – cedr, ambra, piżmo, nuty skórzane.

Rive Gauche – kwiatowo-aldehydowa woda perfumowana dla kobiet, wprowadzona na rynek przez dom mody Yves Saint Laurent w roku 1971. Zapach uznawany za klasyczny. Jego nazwę można przetłumaczyć jako „lewy brzeg [Sekwany]”. W Paryżu położona jest na nim Dzielnica Łacińska, której klimat tworzą studenci. Saint Laurent byt pierwszym wielkim kreatorem mody, który założył tam butik. Rzecz oczywista, musiał dostosować asortyment oferowanego w nim towaru do gustów mieszkających tam kobiet – osób młodych, nowoczesnych i wyemancypowanych, które potrafią śmiać się z samych siebie, cenią niezależność i pragną osiągnąć w życiu sukces. Dla nich została stworzona linia zapachowa Rive Gauche, która z założenia jest przeciwieństwem klasycznej i konserwatywnej kompozycji Y. Ewolucja zapachu: początek – magnolia, środek – gardenia: tło – drzewo sandałowe.

Rocabar – szyprowo-drzewna woda toaletowa dla mężczyzn, wprowadzona do sprzedaży przez firmę Hermes w 1998 r. Twórcą kompozycji jest Gilles Romey z firmy Quest. Zapach określany przez producenta jako ciepły, spokojny, głęboki i tajemniczy. Kompozycja przeznaczona dla wytwornych dżentelmenów. Osób „z klasą” – dyplomatów i finansistów o wyszukanym smaku, dla których wygląd, elegancja i szlachetny zapach nierozerwalnie wiążą się z sukcesami oraz pozycją społeczną i zawodową. Klasyczny, prosty w kształcie flakon zaprojektowany przez Jean- -Louisa Dumasa i Serge’a Mansau owinięty jest w miękki wełniany „kocyk”. Ewolucja zapachu: początek – owoce cytrusowe, werbena, bazylia, bergamota: środek – lawenda, tymianek, orégano, paczula, jałowiec, róża, jaśmin, frezja, cyklamen: tło – drzewo sandałowe, wetiwer, cedr, cyprys, mech dębowy, ambra, piżmo.

Rochas Man – drzewno-cytrusowa woda toaletowa dla mężczyzn, wykreowana przez Maurice’a Roucela z firmy Dragoco, wprowadzona do sprzedaży przez firmę Rochas w roku 1999. Określana przez producenta jako zapach przejrzysty, łakomy, wrażliwy i piorunujący, budzący skojarzenia z porankiem w abisyńskim ogrodzie, który pachnie lasem, kwiatami, cytrusami i kawą. Kompozycja przeznaczona dla kosmopolitów, którzy bardziej cenią indywidualność i niepowtarzalność jednostki od siły grupy. Mężczyzn rozsądnych i jednocześnie pełnych fantazji, którzy posiadają zdolność godzenia skrajności i dokonywania trafnych, niezależnych wyborów. Flakon może budzić skojarzenia z piórem, wykrzyknikiem, soplem lodu. Jego podstawę stanowi korek. Główne składniki: lawenda, zapach zielonych liści, bergamota, cedr, jaśmin, kawa, drzewo sandałowe, ambra, paczula, wanilia.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>