20
Gru.
0

Perfumy dla osób z działu obsługi klienta

Tego, że woń perfum może budzić bardzo negatywne uczucia, dowodzi przygoda miłośniczki pachnidta Giorgio Beverly Hills, którą z powodu emanowania tym intensywnym zapachem wyproszono z restauracji.

Czy takich wyzywających perfum mogłaby użyć osoba, która musi zdobyć sympatię i zaufanie innych? Sprawić, że otworzą przed nią serca lub portfele? Dla osób pracujących w zawodach, w których bardzo ważny jest bezpośredni kontakt z klientem – akwizytorów, pracowników działu obsługi klienta, czy nawet urzędników przyjmujących petentów, najodpowiedniejsze wydają się zapachy, które nie zdradzają silnej, dominującej osobowości, nie przytłaczają i nie drażnią rozmówcy. Są za to przyjazne, znajome oraz mają właściwości relaksujące i rozluźniające. Mogą to być pachnidła z akordem owocowym – tzw. kompoty oraz zapachy drzewne (świeże) i zielone. Szczególnie te ostatnie, emanujące relaksującym zapachem liści, ziół i traw wydają się być ciekawą propozycją dla przedstawicieli takich zawodów. Pachnidła z tej rodziny to m.in. Lacoste for Woman, Eau de Campagne Sisleya czy pachnące zieloną herbatą Green Tea firmy Elizabeth Arden.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>