12
Lis.
0

Masumi i Mellow Moments

Masumi – szyprowo-owocowe perfumy dla kobiet, wprowadzone na rynek przez firmę Coty w roku 1967 (w Polsce w sprzedaży od roku 1969). Reklamowane hasłem: „Są kobiety, które pachną wiatrem… ten wiatr nazywa się Masumi”. Kompozycja przeznaczona dla osób, które wprost irytują elegancją, pewnością siebie oraz „czymś tajemniczym i zagadkowym”. Zapach niezwykle popularny w Polsce. Przed rokiem 1989 dostępny w sklepach Peweksu, Baltony i Mody Polskiej. Byl wówczas symbolem zachodniej elegancji i szyku. W latach dziewięćdziesiątych po rozszerzeniu sieci sprzedaży i intensywnej kampanii reklamowej w roku 1993 zyskał nowe rzesze wielbicielek – wykształcone, aktywne zawodowo kobiety w wieku 25-34 lat, o średnich dochodach. W roku 1995 zmieniono opakowanie perfum. Obecnie kompozycja sprzedawana tylko na terenie Polski. Popularność zapachu sprawiła, że polski oddział koncernu – Coty Polska wystąpił z inicjatywą wykreowania lżejszej odmiany tych perfum – Eau de Masumi. Ewolucja zapachu: początek – hiacynt, róża, jaśmin, mimoza, ylang-ylang, melon, brzoskwinia: środek – paczula, wetiwer, mech dębowy: tło – ambra, labdanum, piżmo.

Masumi Toujours – kwiatowo-świeża woda toaletowa dla kobiet, wprowadzona do sprzedaży przez firmę Coty w roku 2000. Określana przez producenta jako świeży zapach o gorącym sercu, do noszenia zarówno w dzień, jak i wieczorem. Perfumy stworzone z myślą o kobietach dojrzałych, dla których jedną z najważniejszych wartości w życiu jest miłość. Ewolucja zapachu: początek – cytryna, czarna porzeczka, melon, pomarańcza: środek – jaśmin, frezja, fiołek: tło – ambra, piżmo, drzewo sandałowe.

Mauboussin – smakowa woda perfumowana dla kobiet, wykreowana przez Christine Nagel, wprowadzona do sprzedaży przez dom jubilerski Mauboussin w roku 2000. Kompozycja bogata i zmysłowa, ciepła i otulająca. Choć należy do rodziny zapachów z natury intensywnych i narzucających się, jest raczej powściągliwa i mało ekspansywna. Prawdziwy kompromis między hedonizmem a wieczorową elegancją. Zapach przeznaczony dla kobiet o wyrafinowanym guście, które mają wystarczająco silną pozycję towarzyską, by pozwolić sobie na odrobinę poczucia humoru i luzu. Cenią przy tym wszelkie przyjemności zsyłane przez los, jak np. wykwintna kuchnia, czy kontemplowanie kupionego niedawno pierścionka z niepowtarzalnym kamieniem. Są aktywne, pewne siebie i mają własne zdanie. Zaprojektowany przez Thierry’ego de Baschmakoffa flakon w kształcie stożka z zaokrąglonym wierzchołkiem należy do tych abstrakcyjnych przedmiotów, które za wszelką cenę pragnie się wziąć do ręki. Ewolucja zapachu: początek – śliwka, bergamota, czerwona mandarynka: środek – jaśmin, brzoskwinia, ylang-ylang, róża: tto – ambra, paczula, drzewo sandałowe, cedr, wanilia, benzoes, karmel.

Mellow Moments – orientalno-kwiatowa woda toaletowa, wprowadzona do sprzedaży przez firmę Avon w roku 2003. Obok Simply Stylish i On the Edge jest to jedna z trzech kompozycji w serii Life Scents o działaniu aromaterapeutycznym. Mellow Moments ma przynosić spokój i odprężenie, dawać poczucie harmonii.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>