21
Lis.
0

Lalique pour Homme i Laura

Lalique pour Homme – drzewno-korzenna woda toaletowa dla mężczyzn, wprowadzona do sprzedaży przez firmę Lalique w roku 1997. Zapach łączący elegancję z męską silą i zmysłowością. Może budzić zainteresowanie kolekcjonerów pachni- det dzięki limitowanym seriom flakonów, które stylistyką nawiązują do twórczości najsłynniejszego twórcy buteleczek na pachnldła, Rene Lalique’a. Do tej pory były zdobione motywem Iwa, symbolem znaku zodiaku – Strzelca, feniksa czy fauna. Flakony z roku 2002 zachwycają figurką konia. Ewolucja zapachu-, początek – cytrusy, jagody jatowca, kardamon: środek – liść fiolka, kwiat gatki muszkatołowej, sekwoja: tto – wetiwer, nuty drzewne, benzoes, nuty skórzane, piżmo.

Lanvin L’Homme – drzewno-korzenno-świeża kompozycja zapachowa dla mężczyzn, wykreowana przez Alberto Morillasa (Firmenich), wprowadzona na rynek przez dom mody Jeanne Lanvin w roku 1997. Reklamowana hasłem: „Szaleństwem byłby zbytni rozsądek”. Przeznaczona dla osób, które lubią klasyczne piękno, często jednak starają się nadać tradycyjnym formom bardziej fantazyjny, nowatorski kształt, czyli odpowiada im luźny styl nowoczesnej francuskiej elegancji. Główne składniki: mięta, lawenda, akord korzenny, drzewo sandałowe, piżmo.

Laura – kwiatowo-owocowe perfumy dla kobiet, wprowadzone na rynek przez dom mody Laura Biagiotti. Zapach przeznaczony dla kobiet poszukujących wewnętrznego spokoju i siły. Symbolizuje przebudzenie kobiecej duszy i jej głębię. Flakon może budzić skojarzenia z kroplą wody. Ewolucja zapachu: początek – arbuz, owoc liczi, brzoskwinia: środek – frezja, kame- lla, fiołek, irys, lilia wodna: tło – paproć, drzewo sandałowe, palczatka, wanilia.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>