21
Lis.
0

Lacoste

Lacoste pour Homme – orientalno-korzenno-świeża woda toaletowa dla mężczyzn, wprowadzona na rynek przez producenta odzieży sportowej, firmę Lacoste, w roku 1998. Twórcę zapachu Claude’a Dira zainspirowały zapachy, z jakimi zetknął się w czasie podróży na wyspę Reunion na Oceanie Indyjskim i na Jamajkę. Łączyła się w nich świeżość ze zmysłowością, tajemniczość z męskością. Woda toaletowa została wprowadzona do sprzedaży równolegle z wielkimi zmianami mającymi na celu odświeżenie charakteru marki Lacoste – przejście od stylu typowo sportowego do bardziej eleganckiego. Na flakoniku, który zaprojektował Thierry de Baschma- koff, widnieje nie zielony jak dotychczas, ale szary krokodyl. Ewolucja zapachu: początek – włoska bergamotka, rubinowy grejpfrut, akord śliwkowy, jabłko: środek – jagody jałowca, kardamon, różowy pieprz, cynamon: tło – drzewo sandałowe, nuty drzewne, wanilia, kadzidło, piżmo.

Lacoste for Women – kwiatowo-zielono-świeża woda toaletowa dla kobiet, wykreowana przez Jeana-Michela Durieza z firmy Jean Patou. Pierwszy zapach dla kobiet producenta odzieży sportowej, firmy Lacoste, wprowadzony na rynek w 2000 roku. Zapach dyskretny, orzeźwiający, nieoczywisty. Ma przypominać prawdziwy zapach kwiaciarni – mieszaninę woni kwiatowych, wilgotnego mchu i ziemi, butwiejących w wodzie łodyg. Całość uzupełnia optymistyczny zapach kwiatu lipy. Kompozycja stworzona z myślą o kobietach XXI wieku, nowoczesnych i potrafiących godzić pozorne sprzeczności – życie rodzinne i karierę. Osobach delikatnych i wysportowanych, uduchowionych i spostrzegawczych, dla których mężczyzna jest nie tylko kochankiem, lecz także partnerem i przyjacielem. Główne składniki: sok z pomarańczy, gruszka, ananas, zielone jabłko, różowy pieprz, kardamon, białe róże, białe tulipany, zielony mech, kwiat, lipy, sandałowiec, mrożona herbata, ekstrakt z marchwi, piżmo.

Lacoste pour Femme – kwiatowa woda perfumowana, wykreowana przez Oliviera Crespa, wprowadzona do sprzedaży przez dom mody Lacoste w roku 2003. Zapach nieoczywisty, tajemniczy, odrobinę świeży, nieco piżmowy. Sympatyczny, przyjazny, budzący zaufanie. Stworzony z myślą o młodych kobietach z dużym poczuciu indywidualizmu, niezależnych i lubiących się wyróżniać, lecz bez agresywnej zaborczości i chęci zdominowania otoczenia. Kompozycja uniwersalna, można jej używać w pracy i wieczorem. Zmienia się w zależności od użytkownika. Kobiecie poważnej dodaje wdzięku i figlarności, osobom nie rzucającym się w oczy – uroku i atrakcyjności. Flakon zaprojektował Lutz Hermann. Ewolucja zapachu: początek – jamajski pieprz (mieszanka przypraw korzennych), frezja: środek – heliotrop, jaśmin, kwiat hibiskusa, róża, nasiona hibiskusa: tło – cedr, nuty skórzane, drzewo sandałowe, kadzidło.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>