04
Gru.
0

Kenzo pour Homme i Kobako

Kenzo pour Homme – drzewno-wodna woda toaletowa dla mężczyzn, wprowadzona na rynek przez dom mody Kenzo w roku 1988. Zapach przeznaczony dla osób żyjących w harmonii ze sobą, mających swój własny styl i potrafiących nadać otaczającej rzeczywistości nowy wymiar. Granatowy flakon ma budzić skojarzenia z przestrzenią pomiędzy morzem a niebem. Ewolucja zapachu: pierwszy powiew – zapach morskiej bryzy, szałwia, goździki (korzenne), gatka muszkatołowa: drugi powiew – mech dębowy, paczula, drzewo sandałowe, cedr, piżmo, wetiwer, irys, labdanum.

Kobako – orientalne perfumy dla kobiet, wprowadzone do sprzedaży przez firmę Bourjois w roku 1937. Określane przez producenta jako zapach ulotny i uporczywy. Kompozycja przeznaczona dla osób pewnych siebie i swej uwodzicielskiej mocy.

Kouros – szyprowo-korzenna woda toaletowa dla mężczyzn, wprowadzona do sprzedaży przez dom mody Yves Saint Laurent w roku 1981. Zgodnie z nazwą („kuros” to typ posągu wyobrażający stojącego, nagiego, dobrze zbudowanego młodzieńca) kompozycja przeznaczona jest dla osób silnych, wysportowanych i odnoszących sukcesy. Kształt flakonu nawiązuje do starożytnej greckiej kolumny – symbolizuje siłę i ponadczasowość. Ewolucja zapachu: początek – goździki (korzenne): środek – akord szyprowy: tło – ambra.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>