14
Lis.
0

Kanion

Kanion active sport – fougere-świeża woda toaletowa dla mężczyzn, wprowadzona do sprzedaży przez firmę Pollena Ewa w roku 1998. Reklamowana hasłem: „Tylko dla aktywnych mężczyzn”. Zapach przeznaczony dla dynamicznych i nowoczesnych mężczyzn w wieku 20-45, którzy prowadzą aktywny tryb życia, lubią sport i nie stronią od wysiłku fizycznego. Ewolucja zapachu: początek – bergamota, lawenda: środek – jaśmin, drzewo różane, fiołek: tło – drzewo sandałowe, ambra, mech dębowy.

Kanion black – orientalno-drzewna (drzewno-paczulowo-orientalno-kwiatowa) woda kolońska dla mężczyzn, wprowadzona do sprzedaży przez firmę Pollena Ewa w roku 1994. Kompozycja zachowująca równowagę pomiędzy zmysłowością i ciepłem a klasyczną elegancją. Zapach nieco tajemniczy i mroczny, można go śmiało używać podczas wieczorno-nocnych wędrówek po pubach i kawiarniach, spacerów w świetle księżyca z ukochaną i wypadów do teatru lub na wernisaż. Pachnidto przeznaczone dla osób, które są świadome faktu, że prawdziwy mężczyzna ma wiele twarzy – bywa stanowczy i zachowuje dystans wobec innych, lecz równocześnie potrafi okazywać czułość i miewa chwile romantycznych uniesień. Wie, jak dobrać skarpetki, koszulę i krawat, by harmonijnie lączyty się z butami i garniturem, lecz nie jest nudny i miewa szalone pomysły. Ewolucja zapachu: początek – bergamota, lawenda, cytryna: środek – geranium, jaśmin, konwalia: tło – paczula drzewo sandałowe, ambra, bób tonka.

Kanion classlc – aromatyczno-korzenno-skórzana woda kolońska dla mężczyzn, wprowadzona do sprzedaży przez łódzką firmę Pollena-Ewa w roku 1991. Kompozycja klasyczna, konserwatywna i wyrazista, emanująca staromodnym urokiem i nieco staroświecką elegancją. Przeznaczona przede wszystkim dla osób w dojrzałym wieku, pragnących podkreślić swoją stabilną pozycję społeczną i zawodową, wzbudzać zaufanie, lecz równocześnie pełen szacunku dystans. Odpowiednia dla dyrektora banku, nauczyciela starej daty i ceniącego tradycyjną ekonomię biznesmena, który lubi spędzać czas w ekskluzywnym klubie z cygarem w ustach i lampką koniaku w dłoni. Ewolucja zapachu: początek – pomarańcza, mandarynka, lawenda, werbena: środek – cynamon, pieprz, geranium: tło – paczula, torf.

Kanion gold – fougére-orientalna woda toaletowa dla mężczyzn, wprowadzona do sprzedaży przez firmę Pollena Ewa w roku 1998. Kompozycja z rodziny zapachowej, która zrobiła ogromną karierę w II połowie lat dziewięćdziesiątych XX wieku za sprawą zapachu „Le Male”. Określana jako połączenie siły i zmysłowości, zuchwałości i czułości. Pachnidto stworzone z myślą o mężczyznach młodych duchem, którzy pragną dominować nad otoczeniem i lubią rywalizację, równocześnie jednak chcieliby być postrzegani jako sympatyczni i atrakcyjni partnerzy – zarówno w życiu osobistym, jak i w interesach. Ewolucja zapachu: początek – słodka pomarańcza, cytryna, bergamota, drzewo różane: środek – galbanum, konwalia, jaśmin: tło – cedr, drzewo sandałowe, piżmo, wanilia.

Kanion platinum – orientalno-drzewna (świeżo-aromatyczno-orientalno-drzewna) woda toaletowa dla mężczyzn, wprowadzona do sprzedaży przez firmę Pollena Ewa w roku 2000. Określana jako połączenie elegancji i zmysłowości, intelektu i namiętności. Zapach niezwykle uniwersalny I wyrafinowany. Przeznaczony dla wykształconych i dobrze zarabiających mężczyzn w wieku 30-55 lat, którzy mieszkają w dużych miastach. Osób mających bogatą wyobraźnię i niezwykłą wrażliwość, co wcale nie przeszkadza im w podejmowaniu stanowczych i prawdziwie męskich decyzji. Ewolucja zapachu: bergamota, drzewo cytrusowe, jabłko, mandarynka: środek – fiołek, róża, lawenda: tło – cedr, paczula, drzewo sandałowe.

Kanion sport – świeża woda kolońska dla mężczyzn, wprowadzona do sprzedaży przez firmę Pollena Ewa w roku 1994. Pachnidło stworzone z myślą o energicznych i młodych duchem osobach, dla których sensem życia jest pokonywanie wszelkich barier i przeszkód.

Kanion white – fougere-aromatyczna (aromatyczno-fougere-drzewno-zielona) woda toaletowa dla mężczyzn, wprowadzona do sprzedaży przez firmę Pollena Ewa w roku 1995. Reklamowana hasłem: „Biały kruk wśród męskich wód”. Kompozycja nie jest tak jednoznaczna jak klasyczne wody z rodziny fougere. Co prawda wyczuwa się w niej charakterystyczne upajająco-cierpkie nuty, jednak charakter zapachu łagodzą przyjazne aromaty ziołowe i drzewne oraz ciepłe i słodkawe piżmo. Zapach stworzony z myślą o silnych, dominujących mężczyznach, którzy swoją pozycję wolą podkreślać raczej profesjonalizmem i umiejętnościami, niż arogancją i bezczelną pewnością siebie. Ewolucja zapachu: początek – bergamota, piołun: środek – geranium, bluszcz, lawenda: tło – piżmo, drzewo sandałowe.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>