20
Sie.
0

Jil

Jil – aromatyczno-drzewno-orientalne perfumy dla kobiet, sygnowane nazwiskiem Jil Sander, wprowadzone na rynek przez Lancaster Group w roku 1997. Określane przez producenta jako zapach pełen prostoty i autentyczności, naturalny i zmysłowy wyraz ekspresji prawdziwej kobiecości. Kompozycja przeznaczona dla osób szukających harmonii, spokoju i szczęścia, które pragną znaleźć sposób na wyrażenie własnej indywidualności i nie przywiązują wagi do tego, co myślą o nich inni ludzie. Ewolucja zapachu: początek – świeże ziota, lawenda, malina, fiotek: środek – cedr, jodta, wetiwer, irys, drzewo sandałowe: tło – ambra, bób tonka, wanilia.

Jil Sander N° 4 – kwiatowo-ambrowo-orientalne perfumy dla kobiet, sygnowane nazwiskiem J. Sander, wprowadzone na rynek przez Lancaster Group w roku 1991. Określane przez producenta jako zapach klasyczny i elegancki, wyrafinowany i pełen namiętności, niezależny i pewny siebie. Ewolucja zapachu: początek – świeże owoce, róża, geranium, galbanum: środek – fiotek, jaśmin, heliotrop, ylang-ylang: tło – paczula, cedr, miód, piżmo, wanilia, ambra.

Jil Sander Sun – półorientalno-kwiatowa woda toaletowa dla kobiet, sygnowana przez J. Sander, wprowadzona na rynek przez Lancaster Group w roku 1989. Określana przez producenta jako zapach oddychający słońcem, pomagający odzyskać pogodę ducha, wyzwalający pozytywne uczucia. Kompozycja została stworzona z myślą o młodych, dynamicznych kobietach w wieku od 18 do 34 lat, aby używały jej zarówno podczas pracy w biurze położonym w środku miasta, jak i na urlopie, na plaży. Perfumy Jil Sander Sun nie powinny podrażniać i odbarwiać skóry podczas opalania. Ich cena została tak skalkulowana, by mogły z nich korzystać osoby, których zawartość portfela nie pozwalała wcześniej korzystać z ekskluzywnych produktów sygnowanych przez Jil Sander. Ewolucja zapachu: początek – bergamota, drzewo różane: środek – ylang-ylang, konwalia, jaśmin, róża: tło – paczula, ambra, wanilia, piżmo.

Jil Sander Sun Men – drzewno-orientalno-aromatyczna woda toaletowa dla mężczyzn, wykreowana przez Beatrice Piquet i Alaina Astori (IFF), wprowadzona do sprzedaży przez dom mody Jil Sander w roku 2003. Zapach dynamiczny i radosny, lecz jednocześnie elegancki i skromny. Łagodny, przyjazny i przyciągający. Budzący zaufanie, odprężający i zmysłowy. Przeznaczony dla nowoczesnych, eleganckich i dojrzałych emocjonalnie mężczyzn, którzy nikomu nie muszą udowadniać własnej wartości. Osób pewnych siebie, lecz nie aroganckich, które umieją słuchać innych i przewidywać skutki swoich działań. Kompozycja uniwersalna. Odpowiednia zarówno do stylu sportowego, jak i garnituru. Flakon zaprojektował Fabien Baron. Ewolucja zapachu: początek – bergamota, rozmaryn: środek – nuty korzenne (m.in. gałka muszkatołowa, kardamon): tło – nuty drzewne, ambra, piżmo.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>