10
Gru.
0

Initial i Insensé

Initial – orientalne perfumy dla kobiet, wprowadzone na rynek przez firmę jubilerską Boucheron w roku 2000 (w Polsce w sprzedaży od stycznia 2001). Zapach pełen tajemniczego uroku, prawdziwie magiczny i zmysłowy. Ciepły i otulający, a jednocześnie elegancki i dyskretnie luksusowy. Pachnidło przeznaczone dla kobiet, które cenią ekskluzywne i cenne przedmioty, miłośniczek wyszukanej biżuterii, unikatowych dziel sztuki i z pozoru mało widocznych, lecz bardzo wyrafinowanych dodatków. Według producenta wodę perfumowaną śmiało można nosić w ciągu dnia, a perfumy wieczorem. Zapach szczególnie dobrze pasuje do drogich futer.

Jak przystało na produkt sygnowany przez jubilerów, flakon przypomina klejnot – wisior, którego gtównym elementem jest osadzona w zlocie perlą – symbol niebiańskiej perfekcji, wiecznej młodości i witalnej energii świata. Ewolucja zapachu: początek – konwalia, liście porzeczki, kardamon, mandarynka: środek – róża damasceńska, jaśmin, pieprz, paczula, cynamon: tło – miód migdałowy, nuty żywiczne, ambra, wanilia, nieśmiertelnik.

Insensé – drzewno-owocowo-orientalna woda toaletowa dla mężczyzn, wprowadzona na rynek przez dom mody Givenchy w roku 1993. Nazwę zapachu można przetłumaczyć jako „nierozumny”, czy nawet „szaleniec”. Kompozycja przeznaczona dla osób, które łączą w sobie humor i nowoczesność, są szczodre i traktują siebie z przymrużeniem oka, a przy tym przejawiają niezwykłą gotowość do ulegania słodkim szaleństwom. Jak przystało na męski odpowiednik perfum Amarige, flakon In- sensé przypomina buteleczkę tego słynnego zapachu dla kobiet. Ewolucja zapachu: początek – czarna porzeczka, mandarynka, bazylia, boże drzewko: środek – magnolia, konwalia, geranium, zielona pomarańcza, mastyks, irys, kadzidło: tło – nuty piżmowe, jodła (balsam), wetiwer, drzewo sandałowe, ambra.

Insensé Ultramarine – zielono-korzenno-drzewno-świeża woda toaletowa dla mężczyzn, wprowadzona do sprzedaży przez dom mody Givenchy. Zapach ma uosabiać ducha wolności, wiatru od morza i czystej natury. Określany przez producenta jako swobodny, młodzieńczy i nowoczesny. Przeznaczony dla niezależnych i otwartych indywidualistów, którzy dla kaprysu gotowi są pożeglować przez Atlantyk. Osób lubiących kąpać się w oceanie i stać nago w strugach wody spadających z wodospadu położonego w środku lasu. Ewolucja zapachu: początek – bergamota, wodne owoce, czarna porzeczka, galba- num, helional: środek – liść mięty, kardamon, goździki (korzenne), szałwia: tło – cedr, wetiwer, drzewo sandałowe, tytoń, piżmo.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>