24
Cze.
0

Hugo

Hugo – fougere-świeża woda toaletowa dla mężczyzn, wprowadzona na rynek przez dom mody Hugo Boss w roku 1995. Reklamowana hasłem: „Nie powielaj, zmieniaj!”. Zapach określany przez producenta jako czysty i klarowny, jasny i indywidualny.

Przeznaczony dla młodych i aktywnych osób, które poszukują wtasnego stylu, często na przekór modzie. Wystarczająco neutralny i delikatny, by używać go w dzień. W roku 2000 Hugo Boss wprowadził na rynek jego bardziej wyrazistą i zmysłową wersję Hugo Dark Blue, przeznaczoną na wieczór. Ewolucja zapachu’, początek – grejpfrut, zielone jabłuszko, tymianek, bergamota, mięta, bazylia, liść cedru: środek – jaśmin, geranium, lawenda, goździk, cedr, paczula: tło – jodła, dąb, drzewo sandałowe, piżmo.

Hugo Dark Blue – drzewno-korzenno-świeża woda toaletowa dla mężczyzn, wykreowana przez Alaina Astori (IFF), wprowadzona na rynek w 2000 roku przez dom mody Hugo Boss. Określana przez producenta jako ciemna strona pachnidta Hugo. Zapach nieco słodszy, cieplejszy i bardziej wyrazisty od kompozycji z roku 1995. Przeznaczony do używania w czasie wieczornych i nocnych eskapad, kiedy mężczyzna ujawnia skrywane za dnia oblicze – niepowstrzymanego, tryskającego twórczą energią zdobywcy kobiecych serc, czułego kochanka i niekwestionowanego króla pubów i dyskotek. Pachnidło stworzone z myślą o osobach, które konsekwentnie realizują swoje cele i potrafią korzystać z życia. Hugo Dark Blue nie wywołuje konfliktu zapachowego z kompozycją Hugo. Tej ostatniej można więc używać w dzień – np. do pracy, a jej „mrocznej” odmiany wieczorem, bez ryzyka, że pozostałości zapachu na marynarce czy płaszczu wejdą z nowym pachnidtem w niekontrolowaną reakcję. Odświętny i rozrywkowy charakter wody toaletowej podkreśla flakon w kształcie shakera, zaprojektowany przez Petera Schmidta. Ewolucja zapachu: początek – limonka, imbir: środek – pelargonia, cyprys, szałwia: tło – benzoes, olibanum, paczula, nuty skórzane.

Hugo Deep Red – owocowo-kwiatowo-zmysłowa (orientalna) woda perfumowana dla kobiet, wykreowana przez Alana Astori i Beatrice Piquet z firmy IFF, wprowadzona do sprzedaży przez dom mody Hugo Boss w roku 2001. Zapach intensywny i wyzywający, bardzo zmysłowy i śmiały. Nowoczesny i przyciągający, spontaniczny i rozpoznawalny. Przeznaczony przede wszystkim dla młodych, zmysłowych młodych kobiet, które lubią prowokować i są nowoczesne w każdym calu. Często kierują się intuicją, są dość uczuciowe, potrafią jednak zapanować nad namiętnościami. Ważna dla nich jest samodzielność i niezależność, to one często wykazują inicjatywę i są stroną aktywną we wszelkich związkach – towarzyskich, przyjacielskich i miłosnych. Kompozycja jest jednak dość uniwersalna i może bardzo dobrze pachnieć na osobach w wieku dojrzałym, które lubią zwracać na siebie uwagę – czy to rzucającymi się w oczy dodatkami, czy wyszukanym strojem. Hugo Deep Red należy do zapachów kultowych. Jego miłośniczkami są najczęściej bardzo młode kobiety i nastolatki. W Polsce cieszy się niesłabnącą popularnością od chwili wprowadzenia do sprzedaży. Ewolucja zapachu: początek – porzeczka, gruszka, klementynka, czerwona pomarańcza: środek – frezja, himalajska lilia imbirowa, nuty korzenne: tło – nasiona hibiskusa, cedr, wanilia, piżmo.

Hugo Woman – świeżo-owocowo-kwiatowa (nowa świeżość) woda toaletowa dla kobiet, wykreowana w firmie Givaudan Roure, wprowadzona do sprzedaży przez dom mody Hugo Boss w roku 1997. Reklamowana przez urodzoną w Afryce modelkę Karen Ferrari. Zapach niezwykle delikatny i dyskretny. Stworzony z myślą o przede wszystkim młodych kobietach prowadzących aktywny tryb życia, które swój optymizm pragną podkreślić ożywczym, lekkim zapachem. Kompozycja przeznaczona do używania przede wszystkim w ciągu dnia, odpowiednia do szkoły i do pracy. Wieczorem może się wydawać za mało wyrazista. Pachnidło sprzedawane we flakonie z przezroczystego szkła w kształcie krążka, do którego tasiemką przymocowany jest korek. Ewolucja zapachu: początek – zielone jabłuszko, kwiat papai, kwiat czarnej porzeczki, aromat wilgotnego mchu: środek – jaśmin, biała lilia, irys: tło – nuty drzewne, kwiaty wanilii.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>