07
Gru.
0

Gucci Eau de Parfum i Gucci Envy

Gucci Eau de Parfum – kwiatowo-orientalna woda perfumowana dla kobiet, wprowadzona do sprzedaży przez dom mody Gucci w roku 2002. Zapach nowatorski, oryginalny i zaskakujący. Pudrowy, ciepły, balsamiczny, nieco cierpki. Otulający, lecz nie przytłaczający. Intrygujący i tajemniczy, niepokojący i złożony. Przeznaczony dla śmiałych, odważnych i silnych duchowo kobiet o dużym poczuciu niezależności i indywidualności, które pragną być odrobinę nieodgadnione, intrygujące i postrzegane jako osoby o bogatej osobowości. Zapach nie zmienia się wraz z uptywem czasu. Odpowiedni dla osób, które nie mają czasu, by długo dobierać i testować perfumy i pragną, żeby od naniesienia, aż po catkowite ulotnienie pachniały tak samo. Główne składniki: wanilia, heliotrop, cytrusy, irys, tymianek, kwiat pomarańczy, kminek, piżmo.

Gucci Envy – kwiatowo-zielone perfumy dla kobiet, wprowadzone do sprzedaży przez firmę Gucci w roku 1997. Kompozycja, która ma budzić zazdrość, gdyż sama jest zazdrością (envy znaczy po angielsku właśnie „zazdrość”). W perfumach wykorzystano unikalny zapach kwiatu chińskiej magnolii, zmodyfikowaną woń konwalii i wyodrębniony przez Maurice Roucela, po dwudziestu latach prób, aromat kwiatów winorośli. Wysoki flakon w kształcie prostopadłościanu z ostro zarysowanymi kan- tami ma przywodzić na myśl nowojorskie drapacze chmur, w których zapadają decyzje mogące zmienić losy świata. Ewolucja zapachu: początek – hiacynt, magnolia, nuty zielone: środek – konwalia, jaśmin, fiołek: tło – irys, nuty drzewne, piżmo.

Gucci Envy for Men – drzewno-orientalna woda toaletowa dla mężczyzn, wprowadzona na rynek przez dom mody Gucci w roku 1998. Kompozycja określana przez producenta jako zapach tryskający seksem, erotyzmem i zmysłowością, pachnidło kosmopolityczne i monolityczne, wyszukane, wielkomiejskie i… kocie. Flakon koresponduje z butelką perfum dla kobiet. Ma przypominać przeszkloną ścianę luksusowego apartamentu na dachu wieżowca. Główne składniki: ambra, opoponaks, piżmo, kastoreum, cedr, wetiwer, lawenda, drzewo sandałowe, paczula, kadzidło, goździki (korzenne), kardamon, pieprz, anyż, imbir, gałka muszkatołowa.

Gucci Pour Homme – korzenno-drzewna (kadzidlana) woda toaletowa dla mężczyzn, wprowadzona do sprzedaży przez dom mody Gucci w roku 2003. Zapach nie zmienia się z upływem czasu. Kompozycja nieco zadziorna, pikantna, męska, odrobinę egzotyczna, intrygująca, a nawet trochę ekstrawagancka i odświętna. Rozpoznawalna i wyrazista, można w niej wyczuć charakterystyczny zapach żarzącego się kadzidta. Wieloznaczna – może być odczytana jako pewna siebie, wojownicza czy nawet nieco arogancka i równocześnie dająca poczucie bezpieczeństwa, bardzo erotyczna i przyciągająca. Wyzywająca i jednocześnie elegancka. Zapach przeznaczony dla odważnych mężczyzn o silnym poczuciu indywidualności i niezależności, którzy lubią manifestować swoją niepowtarzalność i wyjątkowość. Osób, które nie boją się śmiałych wyzwań i mają dużo samozaparcia w dążeniu do celu. Mężczyzn XXI wieku, nie obawiających się prowokować i zaskakiwać, szukać nowatorskich rozwiązań i mieć duży wptyw na kształtowanie świata wokół siebie. Ciężki, ascetyczny w formie flakon z grubego szkła z metalowym korkiem robi wrażenie przedmiotu niezwykle luksusowego i wyrafinowanego. Główne składniki: Kompozycja nie tworzy piramidy zapachowej. Jej zapach jest niezmienny i trwały. Ambra, nuty skórzane, kadzidło korzenne, imbir, biały pieprz, wawrzyn, papirus, wetiwer.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>