23
Gru.
0

Explanation i Exult

Explanation – owocowo-kwiatowo-orientalna woda toaletowa dla kobiet, wprowadzona na rynek przez firmę Coty w roku 1988 (w Polsce w sprzedaży od roku 1992). Reklamowana hastem: „Pachnieć krzykiem z wykrzyknikiem” (exclamation znaczy w jęz. ang. „okrzyk”, a note of exclamation – „wykrzyknik”). Pierwsza kompozycja z serii zapachów „z wykrzyknikiem”. Uznawana za klasyczną. Przeznaczona dla mtodych, otwartych na wszystko co nowe osób w wieku od 15 do 34 lat, które pragną wyróżniać się z tłumu. Producent radzit im, by perfumy uzupełnić niezwykłymi dodatkami i awangardowym strojem – „różową miniową”, „krzywo upiętym kokiem” i paznokciami „pomalowanymi w cytrynowe grochy”. Flakon z białego szkła w kształcie krążka wieńczy czarny korek przypominający wykrzyknik. Jedno z najpopularniejszych pachnideł w Polsce w I połowie lat dziewięćdziesiątych (do roku 1994 sprzedano ponad milion flakonów tej kompozycji). Ewolucja zapachu: początek – akord świeżych owoców, bergamota, szałwia, lilia amazońska: środek – konwalia, pomarańcza, jaśmin: tło – piżmo, drzewo sandałowe, paczula, ambra, wetiwer.

Exclamation words – owocowo-orientalna woda toaletowa dla kobiet, wprowadzona do sprzedaży przez firmę Coty w roku 2000. Przeznaczona dla osób odważnych, pewnych siebie i przebojowych. Ewolucja zapachu: początek – grejpfrut, cytryna, mandarynka, owoc pasiflory, brzoskwinia, kiwi: środek – jaśmin, konwalia, frezja, goździki (korzenne): tło – sandałowiec, cedr, wetiwer, ambra, piżmo.

Extravagance d’Amarige – kwiatowo-drzewne perfumy dla kobiet, wprowadzone na rynek przez dom mody Givenchy w roku 1998. Kompozycja jest uwspółcześnioną wersją zapachu Amarige, którego premiera odbyła się w roku 1991. Nazwa jest hołdem dla stylu związanego z domem Givenchy kreatora mody Aleksandra McQueena, którego dzieła określane są jako śmiałe, prowokujące i ekstrawaganckie. Perfumy stworzone dla osób, których myśli, uczuć i zachowań nie sposób przewidzieć: cichych w południe, lecz płonących o północy, idealnych żon i wyśmienitych kochanek. Opływowy kształt butelki budzi skojarzenia z sylwetką niezwykle zgrabnej kobiety. Przypominający płomień korek nawiązuje do pełnych ognia pokazów kolekcji Aleksandra McQueena. Kolory opakowania – czerwony i żółty symbolizują miłość i światło. Ewolucja zapachu: początek – zielona mandarynka, czerwony pieprz, pokrzywa, aksamitka: środek – jaśmin, kwiat pomarańczy, dzikie poziomki, liście fiolka, glicynia: tlo – drzewo sandałowe, cedr, ambra, irys.

Exult – orientalno-świeża woda toaletowa dla kobiet sygnowana przez Naomi Campbell, wprowadzona do sprzedaży w roku 2001. Zapach radosny i optymistyczny, ciepły i przyciągający. Przeznaczony dla energicznych, pogodnych kobiet, które często zachowują się spontanicznie. Ewolucja zapachu: początek – karambola, różowy pieprz, mandarynka: środek – passiflora, frezja, magnolia, brzoskwinia: tło – migdałowiec, drzewo sandałowe, we- tiwer, wanilia, jaśmin.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>