11
Gru.
0

Escada Margaretha Ley i Escada pour Homme

Escada Margaretha Ley – kwiatowe perfumy dla kobiet, wprowadzone na rynek przez dom mody Escada w roku 1990. Uznawane za zapach klasyczny. Kompozycja określana przez producenta jako wyrafinowana, ciepła, kobieca, luksusowa, zmysłowa, wibrująca i trwała. Flakon przypomina serce. Ewolucja zapachu: początek – bergamota, brzoskwinia, kokos, hiacynt: środek – kwiat pomarańczy, jaśmin, lilia, ylang-ylang, irys, róża, konwalia: tlo – drzewo sandałowe, piżmo, cedr, wanilia, goździki.

Escada pour Homme – orientalno-korzenna woda toaletowa dla mężczyzn, wprowadzona na rynek przez dom mody Escada w roku 1992. Określana przez producenta jako klasyczna, wyrafinowana, ciepła, solidna, zmysłowa, trwała i luksusowa. Ewolucja zapachu: początek – bergamota, lawenda, cytryna, mandarynka, limonka, zapach koniaku: środek – kardamon, szałwia, tymianek, czarny pieprz, jagody jałowca: tło – drzewo sandałowe, paczula, wanilia, piżmo.

Escada pour Homme Silver Light – woda toaletowa dla mężczyzn, wprowadzona na rynek przez dom mody Escada w roku 1994. Zapach przeznaczony dla mężczyzn szukających przygód. Podróżników, którzy odważnie stawiają czoło przeciwnościom. Ewolucja zapachu: jabłko, grejpfrut, mięta: środek – jaśmin, liście fiolka, lawenda: tło – paczula, mech dębowy, wanilia.

Escada Sentiment – pólorientalno-kwiatowa (kwiatowo-owocowa) woda toaletowa dla kobiet, wykreowana przez Nathalie Gracia-Cetto, wprowadzona do sprzedaży przez dom mocy Escada w roku 2000. Kompozycja z dominującą, kwiatową i delikatnie pudrową nutą irysa. Zapach niezwykle przyciągający i przyjazny, zmysłowy i uwodzicielski. Przeznaczony dla kobiet, które są przyjaźnie i optymistycznie nastawione do świata, chętnie nawiązują nowe znajomości i świetnie czują się w towarzystwie innych ludzi. Lubią przy tym flirtować i być adorowane. Zapach dość intensywny i otulający, najlepiej pachnie wieczorem, np. w czasie kolacji we dwoje. Osoby niezależne (również na płaszczyźnie zawodowej) i dojrzale emocjonalnie mogą go nosić także w dzień, jednak raczej w chłodnej porze. Flakon zaprojektował Serge Mansau. Zarówno korek, jak i flakon widziany z góry ma kształt serca. Ewolucja zapachu-, początek – zielona mandarynka, kwiat magnolii, czerwona porzeczka: środek – róża majowa, irys, tuberoza, brzoskwinia: tło – heliotrop, drzewo sandałowe, wanilia, drzewo różane, ambra.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>