01
Sty.
0

Energizing Fragrance i Eryo

Emporio Armani White He – aromatyczna woda toaletowa dla mężczyzn, wprowadzona do sprzedaży w roku 2000. Zapach energetyczny i męski. Reklamowany jako harmonia między praktycznością, artyzmem i masową produkcją. Stworzony z myślą o młodych ludziach, którzy czują się obywatelami świata. Główne składniki: bargamota, cytryna, mandarynka, tymianek, rozmaryn, kardamon, piżmo.

Emporio Armani White She – drzewno-świeża (zielona) woda toaletowa dla kobiet, wprowadzona do sprzedaży przez dom mody Armani w roku 2000. Zapach świeży i roślinny, energetyczny, pobudzający. Początkowo odrobinę cierpki i skromny, z czasem staje się dość zmysłowy. Posiada wyrazistą osobowość. Reklamowany jako Idealne uzupełnienie bawełnianych ubrań Armaniego. Zapach uniwersalny. Główne składniki: bergamota, mandarynka, liście czarnej porzeczki, mięta, zielone liście figi, imbir, nuty drzewne, goździki korzenne, piżmo.

Energizing Fragrance – piżmowo-kwiatowa woda aromatyczna dla kobiet, wykreowana w firmie Takasago, wprowadzona do sprzedaży przez firmę Shiseido w roku 1999. Określana przez producenta jako zapach budzący wewnętrzną siłę, ożywiający ciało i ducha. Sprawiający, że osoba, która go używa, czuje się wypełniona energią. Ewolucja zapachu: początek – zielone płatki, goździki (korzenne), czarny pieprz: środek – anyżek, bukiet kwiatowy (jaśmin, heliotrop, irys): tło – piżmo, nuty drzewne.

Enjoy – owocowo-kwiatowa woda perfumowana dla kobiet, wykreowana przez Jean-Michela Durieza, wprowadzona do sprzedaży przez firmę Patou. Zapach początkowo nowocześnie owocowy, z czasem staje się bardziej klasyczny, jaśmino- wo-różany, co niewątpliwie jest nawiązaniem do najsłynniejszych perfum Patou – Joy. Kompozycja stworzona z myślą o mtodych, dynamicznych kobietach, które w życiu szukają równowagi, choć nie mają zamiaru wyrzekać się przyjemności. Ewolucja zapachu: początek – czarna porzeczka, mandarynka, gruszka, zielony banan, bergamota, pomarańcza: środek – róża, jaśmin: tto – ambra, paczula, nuty drzewne, piżmo, wanilia.

Eryo – orientalno-drzewna woda toaletowa dla mężczyzn, wykreowana przez Francisa Kurdijiana (Quest), wprowadzona do sprzedaży przez firmę Yves Rocher w roku 2002. Zapach męski, zdecydowany, odrobinę wizjonerski i zmysłowy. Przeznaczony dla osób, które potrafią łączyć siłę z delikatnością i wrażliwością. Mężczyzn umiejących otoczyć kobietę opieką i dać jej poczucie bezpieczeństwa. Flakon zaprojektował Federico Restrepo. Główne składniki: mięta, rozmaryn, bergamota, paczula, wanilia.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>