01
Lis.
0

Eden i Emporio Armani

Eden – kwiatowo-wodna kompozycja zapachowa dla kobiet, wykreowana przez J. Guicharda z firmy Givaudan-Roure, wprowadzona na rynek przez dom mody Cacharel w roku 1994. Określana przez producenta jako raj zmysłów, wspomnienie idyllicznego ogrodu, zakazany owoc, świeżość, która stała się zmysłową pokusą. Główne składniki: nenufar, lilia wodna, kaczeniec, melon, akacja, mimoza, drzewo sandałowe, paczula.

Égoiste – korzenno-drzewno-waniliowa woda toaletowa dla mężczyzn, wykreowana przez J. Polge’a dla domu mody Chanel w 1990 r. By znaleźć odpowiednią nazwę dla pachnidła, przeprowadzono ankietę wśród kobiet. Pytano je, z czym kojarzy im się mężczyzna. W większości odpowiedzi padło słowo „egoista”. Zapach określany przez producenta jako oryginalny, o silnej osobowości. Przeznaczony dla mężczyzny, który ceni niezależność i zawsze wie, co jest dla niego najlepsze. Egoisty w dobrym tego słowa znaczeniu – znającego swoją wartość, wierzącego w siebie oraz w to, że można być szczęśliwym i wolnym, nie krzywdząc drugiego człowieka. Ewolucja zapachu: początek – mandarynka: środek – kolendra: tło – drzewo sandałowe, wanilia, ambra.

Emporio Armani He – drzewno-zielona woda toaletowa dla mężczyzn, wprowadzona do sprzedaży przez dom mody Armani w roku 1998. Określana przez producenta jako refleksja nad miejskim, szykownym stylem życia, prawdziwa energia, wital- ność i optymizm. Ewolucja zapachu: początek – yuzu, szałwia, kardamon: środek – cedr, drzewo sandałowe: tło – piżmo.

Emporio Armani She – orientalno-łagodne perfumy dla kobiet, wprowadzone na rynek przez dom mody Armani w roku 1998. Określane przez producenta jako wygodna, bezpieczna i znajoma druga skóra. Nazwa Emporio pochodzi od greckiego słowa emporion, które można przetłumaczyć jako centrum handlowe, bazar w mieście portowym. Została ona wybrana nie bez przyczyny. Armaniego zafascynowali ludzie, którzy tłumnie odwiedzają wielkie domy towarowe. Zachwyciła go ich energia, optymizm i nowoczesność, a także swoboda w poruszaniu się w wielkiej kosmopolitycznej przestrzeni współczesnego centrum handlowego, zrozumiałej dla ludzi z całego świata. Emporio Armani, w odmianie zarówno dla kobiet, jak mężczyzn, ma wywoływać podobny efekt jak wielkie zakupy – dawać poczucie wolności, komfortu i beztroskiego relaksu. Ewolucja zapachu: początek – dzięgiel, kardamon, jaśmin: środek – heliotrop, wanilia: tło – cedr, piżmo.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>