10
Sie.
0

Echo i Éclat d’Arpege

Echo – drzewno-korzenno-aldehydowa woda toaletowa dla mężczyzn, wykreowana przez Allaina Astori (IFF), wprowadzona do sprzedaży przez firmę Davidoff w roku 2003. Kompozycja łączy w sobie chłód i zmysłowość. Zapach abstrakcyjny, pociągający, męski, energetyczny, emanujący siłą i pewnością siebie, lecz równocześnie subtelny i Intelektualny. Producent zwraca szczególną uwagę na występujące w nim nuty określane jako metaliczne, które mają korespondować z zapachem wielkiej aglomeracji, przywoływać w wyobraźni obraz nowoczesnych biurowców ze szkła i aluminium. Perfumy przeznaczone dla mężczyzn ceniących nieco ascetyczny, lecz wysmakowany i wpisujący się w najnowsze trendy mody styl ubierania się. Mieszkańców wielkich miast, którzy prowadzą aktywny tryb życia i ze swobodą poruszają się w świecie zaawansowanych technologii. Ewolucja zapachu: początek – aldehydy: środek – czarny pieprz, gałka muszkatołowa, ziele angielskie: tło – cedr, sandałowiec, piżmo, zamsz.

Éclat d’Arpege – kwiatowo-owocowa (świeża) woda perfumowana dla kobiet, wprowadzona do sprzedaży przez dom mody Lanvin w roku 2003. Wykreowana przez Karine Dubreuil (Manę) przy współpracy z Leną Pierotti, odpowiadającą w firmie Lanvin za rozwój marki. Zapach nawiązuje do mitu najsłynniejszych perfum francuskiej marki – Arpege z roku 1927, odnowionych w roku 1994. Kompozycja delikatna, lekka i radosna. Sympatyczna i przyciągająca. Emanująca nowoczesną świeżością, lecz wystarczająco wyrazista i niepowtarzalna. Rozpoznawalna, lecz nie kontrowersyjna. Przeznaczona dla młodych kobiet, które prowadzą aktywny tryb życia i mają kontakt z wieloma ludźmi. Najlepiej pachnie w dzień. Kulisty flakon z korkiem, zaprojektowanym przez Alberta Elbaza, nawiązuje do klasycznych perfum Arpege nie tylko kształtem, ale także złotym rysunkiem przedstawiającym matkę i córkę. Zdobią go dwie metalowe obrączki – symbol wierności kochających się ludzi i związku między wielkim krawiectwem a perfumami, przemysłem i sztuką. Opakowanie z przezroczystego plastiku otwiera się przez wysunięcie ku górze wieczka połączonego z dwiema ściankami, dlatego też zawsze trzeba je trzymać mocno za podstawę! Ewolucja zapachu: początek – liście cytryny, bez: środek – kwiat wisterii, zielona herbata, kwiat brzoskwini, czerwona piwonia: osmantus: tto – cedr, piżmo, ambra.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>