07
Sie.
0

Eau de Campagne i Eau de Cartier

Eau de Campagne – zielona woda toaletowa uniseks, wprowadzona do sprzedaży przez firmę Sisley. Kompozycja, jak przystało na produkt firmowany przez rodzinę ksiącia d’Ornano, prawdziwie arystokratyczna – jednocześnie elegancka i nonszalancka, odrobinę wyniosła, a równocześnie pełna „luzu” i poczucia humoru. Nazwa zapachu „Woda na wieś” dobrze oddaje jego roślinny, bliski naturze charakter. Najważniejszą nutą tej kompozycji jest bowiem woń zielonych liści i ziół. Perfumy z pewnością będą bliskie każdemu, kto w dzieciństwie bawił się w starym, zarośniętym wielkimi liśćmi łopianu ogrodzie. Choć wydają się być przeznaczone do noszenia podczas pikników za miastem czy weekendowych wizyt u znajomych w ich podmiejskich rezydencjach, są bardzo uniwersalne. Można je nosić w dzień i wieczorem, jednak na specjalne okazje wymagające sukni balowej, smokingu, fraka czy nawet klasycznego garnituru są raczej zbyt frywolne i dowcipne. Świetnie za to pasują do eleganckiego stylu sportowego, np. sztruksowych marynarek. Przeznaczone są przede wszystkim dla osób ceniących wyrafinowany, pozornie nonszalancki styl i mających ogromne poczucie humoru. Są przy tym indywidualistami w każdym calu.

Ewolucja zapachu: początek – bergamota, cytryna, bazylia, galbanum, dzikie zioła: środek – liście pomidora, jaśmin, geranium, konwalia, śliwka: tło – mech dębowy, paczula, wetiwer, piżmo.

Eau de Cartier – kwiatowo-drzewna woda toaletowa uniseks, wprowadzona do sprzedaży przez firmę Cartier w roku 2001. Powstanie zapachu związane jest z ogromnym sukcesem wody toaletowej dla mężczyzn Déclaration z roku 1998, która tak spodobała się kobietom, że panie często same je nosiły. Zapach Eau de Cartier został stworzony z myślą o damskiej klienteli. Nawiązuje do wody toaletowej

Declaration charakterystyczną, nieco suchą nutą drzewną, jest jednak łagodniejszy, delikatniejszy i bardziej kwiatowy. Choć jest wyrazisty i rozpoznawalny, można go określić jako elegancki i wyrafinowany. Emanuje umiarkowaną zmysłowością i niekiedy, zamiast przyciągać erotycznym magnetyzmem, może wywoływać wrażenie dystansu. Pasuje do garnituru, kostiumu czy prostej w formie sukni. W połączeniu z ozdobną, barokową kreacją może okazać się zbyt skromny.

Pachnidlo przeznaczone dla osób, które chcą i lubią być zauważane, jednak nie dążą do tego za wszelką cenę. Cenią klasyczną elegancję, jednak tęsknią za odrobiną szaleństwa. Mają przy tym silne poczucie indywidualności. Ewolucja zapachu: początek – bergamota, yuzu: środek – fiolek, lawenda: tto – piżmo, ambra, cedr, paczula.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>