18
Lip.
0

Business Centre Club i By Dolce & Gabbana

Business Centre Club (BCC) – fougere-świeża woda toaletowa dla mężczyzn, wprowadzona do sprzedaży przez firmę Pollena Ewa w roku 1995. Limitowana seria wykreowana we współpracy z organizacją polskich biznesmenów Business Centre Club. Pachnidło emanuje siłą i pewnością siebie, jest określane jako nieco zuchwale i władcze. Przeznaczone dla osób lubiących rywalizację i walkę, dynamicznych i aktywnych, których celem jest dominowanie nad otoczeniem. Ozdobiony korkiem flakon przypomina starą fryzjerską gruszkę.

Ewolucja zapachu: początek – mięta, rozmaryn: środek – bergamota, cytryna: tlo – torf, piżmo, drzewo sandałowe. Być może… – szyprowe perfumy dla kobiet, wprowadzone na rynek przez firmę Uroda w roku 1963. Zapach uznawany za klasyczny. Jedno z najpopularniejszych pach- nidet w dziejach perfumiarstwa. W latach siedemdziesiątych sprzedawano rocznie ok. 11 milionów flakonów tej kompozycji (głównie w ZSRR i krajach Europy Wschodniej i Środkowej). Perfumy określane jako eleganckie, kobiece i przyciągające. Zapach niezwykle wyrafinowany i wieloznaczny, w którym została zachowana równowaga między kwiatową słodyczą a cierpkością charakterystyczną dla perfum szyprowych.

Twórcy zapachu wzorowali się na niezwykle wówczas popularnym pachnidle Miss Dior. Szyprowy zapach Być może… miał duży wpływ na gust zapachowy Polaków i utorował drogę do sukcesu w naszym kraju takim kompozycjom, jak Masumi firmy Coty czy Paloma Picasso.

Od roku 1997 sprzedawane są pod nazwą Być może… Paryż. By Dolce & Gabbana – kwiatowo-drzewno-piżmowe perfumy dla kobiet, wprowadzone na rynek przez dom mody Dolce & Gabbana w roku 1997. Określane przez producenta jako zmysłowe, upojne i eleganckie.

Ewolucja zapachu: początek – bergamota, mandarynka konwalia, cyklamen: środek – lilia, fiołek, imbir: tło – wanilia, brazylijska kawa, drzewo sandałowe, cedr, piżmo. By Dolce & Gabbana for men – drzewno-orientalna woda toaletowa dla mężczyzn, wprowadzona na rynek przez dom mody Dolce & Gabbana w roku 1997. Określana przez producenta jako prowokująca i zmysłowa. Ewolucja zapachu: początek – pieprz, gałka muszkatołowa: środek – lawenda, byli- ca: tło – aromat skóry, drzewo sandałowe, ambra.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>