17
Lip.
0

Bulgari pour Homme

Bulgari pour Homme – orientalno-drzewno-świeża woda toaletowa dla mężczyzn, wprowadzona na rynek przez firmę Bulgari w roku 1995. Określana przez producenta jako świeży, naturalny i czysty zapach, który działa na kobiece zmysły. Pachnidło wyrafinowane i niezwykle eleganckie, wyraziste, lecz jednocześnie dyskretne, przyjazne i przyciągające, lecz nie odurzające. Przeznaczone dla osób, które znają swoją wartość, lecz nie odczuwają potrzeby dzielenia się wiedzą z całym światem. Mężczyzn dobrze wychowanych i uprzejmych dla każdego, ale bardzo starannie dobierających sobie znajomych. Flakon z charakterystycznymi dla marki Bulgari motywami zaprojektował Thierry de Baschmakoff.

Ewolucja zapachu: początek – konwalia, lilia wodna, czarna herbata, bergamota, kwiat czarnej porzeczki, kwiat pomarańczy: środek – kardamon, pieprz, drzewo różane, irys, drzewo gwajakowe: tło – piżmo, ambra.

Bulgari pour Homme Extreme – intensywniej pachnąca, wzbogacona o nuty grejpfruta i wetiweru wersja zapachu Bulgari pour Homme. Burberry London for Men – fougére-ambrowa woda toaletowa dla mężczyzn, wykreowana przez Michaela Almairaca z firmy Créations Aromatiques. Wprowadzona do sprzedaży w roku 1995. Nazwa zapachu ma wskazać, iż pachnidło w pełni oddaje styl klasycznej angielskiej marki. Kompozycja przeznaczona dla nowoczesnych, lecz przywiązanych do tradycji osób, które cenią wysoki poziom życia oraz klasyczną elegancję. Ewolucja zapachu: początek – lawenda, bergamota, tymianek, mięta: środek – geranium, drzewo sandałowe, mech dębowy: tto – ambra, bób tonka, cedr.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>