08
Gru.
0

Best of Chevignon i Blonde

Best of Chevignon – owocowo-kwiatowo-drzewna woda toaletowa dla mężczyzn, wprowadzona na rynek przez dom mody Chevignon w 1996 roku. Reklamowana jako wszystko co najlepsze (best of) w życiu i wszystko co najlepsze w mężczyźnie. Zapach przeznaczony dla mężczyzn ceniących luz i prostotę. Prawdziwych optymistów charakteryzujących się nie tylko poczuciem humoru, ale coraz rzadszą dziś zdolnością odczuwania szczęścia. Po raz pierwszy do produkcji etui na flakon wykorzystano polipropylen – materiał, który można wtórnie przetwarzać.

Ewolucja zapachu: początek – bergamota, mandarynka, pomarańcza, ozon, liście bananowca: środek – jaśmin, geranium, hedione: tło – biały pieprz, cedr, drzewo sandałowe. białe kwiaty – bukiet zapachów kwiatowych, w których dominują intensywne, odurzające wonie białych kwiatów – tuberozy, jaśminu, gardenii, narcyza, żonkila i kwiatu pomarańczy. Od lat czterdziestych dwudziestego wieku bardzo często wykorzystywany w amerykańskich kompozycjach zapachowych. W Europie stał się popularny dopiero w połowie lat siedemdziesiątych za sprawą perfum Chloe wprowadzonych na rynek w roku 1975 przez Karla Lagerfelda.

Black – imitujące woń zanieczyszczonego powietrza pachnidlo, wykreowane w firmie Firmenich dla domu jubilerskiego Bulgari w roku 1998. Jego recepturę stworzono dzięki komputerowej analizie cząsteczek zapachowych. Perfumy reklamowano jako zapach, który nie szuka powszechnej aprobaty, jest nieoczekiwany, twórczy i śmiały, a ponadto oddaje ducha wielkich metropolii oraz nastroje zurbanizowanego pokolenia schyłku tysiąclecia. Kompozycja została stworzona dla osób o dużym poczuciu własnej niezależności i potrzebie oryginalności, mieszkających w wielkich miastach i nie wyobrażających sobie życia poza nimi. Flakon zaprojektował Thierry de Baschmakoff.

Ewolucja zapachu’, kompozycja nie tworzy piramidy zapachowej. Jest mieszanką nut czarnej herbaty, dymu, żywicy, gumy i drewna Blonde – kwiatowe perfumy dla kobiet, wprowadzone na rynek przez dom mody Versace. Określane przez producenta jako zapach unikalny, inspirujący, bogaty, i gorący. Ewolucja zapachu: początek – tuberoza, liść fiołka, kwiat pomarańczy: środek – jaśmin, żonkil, kwiat pomarańczy, janowiec: tło – specjalny akord kwiatowy.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>