17
Gru.
0

Artysta i perfumy dla niego – dalszy opis

Perfumy bowiem wiele mówią o osobowości człowieka i jego postrzeganiu świata. Kiedy Jennifer Lopez wyznaje, że jej ulubione perfumy to Paloma Piccasso, zapach łączący kobiecość z inteligencją, siłą, dużym poczuciem indywidualności i uporem, łatwiej zrozumieć dlaczego stała się gwiazdą i nie wypaliła się po jednym sezonie, jak wiele uzdolnionych piosenkarek. Łatwiej również zrozumieć dlaczego aktorka, która na każdym kroku podkreśla swoją indywidualność i głębię osobowości, nie gra wielkich ról, jeśli przyznaje się, że jej ukochanym pachnidłem jest dość nijaki zapach wodny, który dużą popularnością cieszy się wśród nastolatek.

W naturze człowieka leży szukanie sposobów na ułatwienie sobie życia. Niektórzy wierzą, że cudowne preparaty na odchudzanie zastąpią zdrowy tryb życia i racjonalną dietę. Inni sądzą, że staną się bogaci, wykazując aktywność jedynie w wypełnianiu kuponów totolotka. Podobnie z doborem perfum. Wiele osób uważa, że wystarczy kupić pachnidto marki uznawanej za prestiżową, by wzbudzić podziw otoczenia. Dlatego też na spotkaniach autorskich i wykładach często pada pytanie: „Które pachnidła są najbardziej ekskluzywne?”. Odpowiedź w zasadzie jest jedna: najbardziej ekskluzywne będzie zawsze to pachnidto, dzięki któremu człowiek wydaje się piękniejszy, mądrzejszy i w ogóle bardziej atrakcyjny. Marka czy cena perfum ma tu drugorzędne znaczenie. Są np. kobiety, które będą budzić zachwyt i podziw, pachnąc klasycznym Być może… kupionym w kiosku za równowartość 1 euro, a inne zostaną źle przyjęte, choć będą emanować wyrafinowanym zapachem pachnidel z limitowanych edycji znanych firm, za flakonik których trzeba zapłacić kilkaset razy więcej.

Z drugiej jednak strony trzeba powiedzieć, że przyjemność wypływająca z używania perfum jest związana nie tylko z ich zapachem, lecz także z faktem, że są produktem wyjątkowym i elitarnym, między innymi dzięki jego twórcom i historii firmy, która go sygnuje. Odpowiedź na pytanie, które perfumy są najbardziej prestiżowe, zależy od indywidualnych preferencji użytkownika. Jednym zapewne imponować będzie długa tradycja firmy, innym kojarzona z bogactwem i ekstremalnym luksusem marka, jeszcze inni cenią tylko te zapachy, których używają ich znajomi lub ludzie cieszący się ich szacunkiem.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>