19
Gru.
0

Armani Eau pour Homme i Aromatics Elixir

Armani Eau pour Homme – szyprowo-cytrusowa woda toaletowa dla mężczyzn, wprowadzona na rynek przez dom mody Armani w 1984 r. Wykreowana z myślą o osobach ceniących klasyczną elegancję, a zarazem pełnych zmysłowego uroku, który podkreśla mocno zaakcentowana w kompozycji animalna nuta piżma. Męskość zapachu uwypukla flakon inspirowany kształtem marynarki.

Ewolucja zapachu: początek – mandarynka, bergamota: środek – cynamon, goździk: tło – wetiwer, mech dębowy, piżmo. Aromatics Elixir – szyprowo-kwiatowe perfumy dla kobiet, wprowadzone do sprzedaży przez firmę Clinique w roku 1972. Zapach uznawany za klasyczny i ponadczasowy.

Pojawieniu się na rynku tej niezwykle trwałej, silnej, lecz nie odurzającej kompozycji nie towarzyszyła intensywna kampania reklamowa. Mimo to perfumy szybko zyskały rzesze wiernych wielbicielek w USA, a potem w Europie, gdzie obecnie są popularniejsze niż za oceanem. Szczególnym uznaniem cieszą się w Anglii. Prawie co piąty flakonik perfum dla kobiet sprzedawany w tym kraju zawiera kompozycję należącą do rodziny szyprowej. Od czasu pojawienia się na rynku Aromatics Elixir do 2000 roku pojawiły się tylko cztery reklamy tych perfum – pierwsza w roku 1986 przedstawiała flakon. Zapach w założeniu miał mieć właściwości aromaterapeutycz- ne i był uzupełnieniem dla kosmetyków marki Clinique, szybko jednak zaczęto go postrzegać jako produkt samodzielny i wyjątkowo luksusowy. Aromatics Elixir jest bardzo trwały i intensywny, jednak nie tak cierpki jak duża część kompozycji z rodziny szyprowej. Zapach ekskluzywny, wyrafinowany i niejednoznaczny. Elegancki I intelektualny, niezależny i śmiały, lecz umiarkowanie dominujący. Na obecnym etapie rozwoju rynku perfum jawi się jako perfumy nie dla każdego. Przeznaczony dla osób wyjątkowych, które określa się zwykle jako „kobiety z klasą”. Indywidualistek, ceniących wszystko co trwałe i ponadczasowe, złożone I trudno dostępne. Kobiet o wyszukanym guście, które wiedzą, że łatwe rozwiązania i proste sposoby na życie nie gwarantują sukcesu, jednak wyboistą drogę do niego przemierzają zawsze z dużym poczuciem humoru i autoironii.

Ewolucja zapachu: początek – róża bułgarska, rumianek: środek – konwalia, jaśmin, kwiat pomarańczy, ylang-ylang: tło – mech dębowy, drzewo sandałowe, paczula, piżmo, wetiwer, ambra.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>