12
Lis.
0

Antartic i Aramis Classic

Antartic – drzewno-świeża woda toaletowa dla mężczyzn, wprowadzona do sprzedaży przez firmę Yves Rocher. Zapach energetyczny, orzeźwiający, klasyczny,

Aramis Classic – szyprowo-aromatyczna woda toaletowa dla mężczyzn, wprowadzona na rynek przez firmę Aramis w roku 1964 pod nazwą Aramis, Zapach określany przez producenta jako prowokacyjny, romantyczny, wyrafinowany i męski. Przez ponad 15 lat Aramis Classic byt najpopularniejszą luksusową kompozycją zapachową dla mężczyzn w USA. W latach sześćdziesiątych XX wieku stat się atrybutem nowego wzorca mężczyzny – inteligentnego, wrażliwego, często rozdartego wewnętrznie. Intelektualnego buntownika, któremu nie odpowiadało czarno-białe widzenie świata ani burżuazyjna mentalność. Dopiero koniec lat siedemdziesiątych wraz z kultem siły, pewności siebie, a nawet arogancji przyniósł kres dominacji tego zapachu. Aramis był pierwszym pachnidłem dla mężczyzn, w którym proporcje między kompozycją zapachową a alkoholem odpowiadały wodzie perfumowanej dla kobiet. Ewolucja zapachu: początek – bergamota, owoce cytrusowe: środek – szałwia, mirt, goździki (korzenne), nuty korzenne: tło – paczula, nuty drzewne, drzewo sandałowe, wetiwer, mech.

Armani – szyprowo-kwiatowe perfumy dla kobiet, wprowadzone do sprzedaży przez dom mody Armani w roku 1982. Ciepła i zmysłowa kompozycja stworzona z myślą o kobiecie, której styl ubierania się i zachowania można określić jako „wyrafinowany”. Klasyczną elegancję zapachu ma podkreślać flakon, którego twórców zainspirowała architektoniczna doskonałość renesansowej willi. Ewolucja zapachu: początek – galbanum, bazylia: środek – róża, jaśmin, żonkil, brzoskwinia: tło – mech dębowy, paczula.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>