24
Cze.
0

Allure i Allure Homme

Allure – świeżo-kwiatowo-owocowo-orientalno-drzewne (kwiatowo-abstrakcyjne) perfumy dla kobiet, wykreowane przez Jacąuesa Polge’a – „nos” domu mody Chanel w 1996 roku. Mianem allure określa się we Francji kobiety o silnej osobowości, które potrafią zwrócić na siebie uwagę, chociaż nie zawsze są długonogimi pięknościami. I właśnie z myślą o takich osobach został stworzony ten zapach – niezwykle eleganckich, bywałych w świecie, które w towarzystwie potrafią błysnąć niebanalną refleksją, a na spotkaniu z mężczyzną roztoczyć wokół siebie zmysłowy, kobiecy urok. Prostopadłościenny flakonik z przezroczystego szkła, zaprojektowany przez Jacąuesa Helleu, jest niemal tak ascetyczny jak buteleczka perfum Chanel N° 5.

Ewolucja zapachu: Zapach tworzy sześć uzupełniających się akordów: świeży – kwiatowy – owocowy – kwiatowy fantazyjny – orientalny – drzewny. Główne składniki: cytron, róża, jaśmin, mandarynka, brzoskwinia, wetiwer, drzewo sandałowe, wanilia, „kwiat z raju”.

Allure Homme – woda toaletowa dla mężczyzn, wprowadzona na rynek przez dom mody Chanel w marcu 1999 roku. Zapach określany przez producenta jako elegancki, pełen wdzięku, powabu i charyzmy. Został stworzony dla osób o silnej osobowości, które doceniają przeszłość, przede wszystkim jednak koncentrują się na tworzeniu przyszłości.

Ewolucja zapachu: można wyróżnić cztery uzupełniające się akordy – świeży (cytrusy, nuty zielone): drzewny (cedr i wetiwer): korzenny (czarny pieprz): zmysłowy (bób tonka, labdanum).

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>